Skip to main content

"VREMURI HIDOASE"


Drumul mortii lipsit de morbiditate
Creat de tontii lipsiti de utilitate.
Ce azi ne'nconjoara e totul hidos,
Numai Moldova e locul frumos?

Lipsit de importanta doar in Romania,
Sa arda in flame homofobia.
Ma doare'n cot ca aveti suflet voi
Sa stiti ca'i inutil, aruncati'l la gunoi.

Condoleante si flori din ce in ce mai false
Oferite de insii purtand pozitive grimase.
Urasc cand sunt privit ca o a urgiei intruchipare,
Va ard pe toti cu doar zece felinare.

Dansam si bem pana golim paharul
De la Palatul Versailles pan' la Casa Hagi Macarov.
Exportam problemele peste hotare
Pana cream si acolo comunitati barbare.

Noi cei gretosi facem slalom printre prosti
Vendereii vin spre voi insotiti de osti.
Utilitatea este eterna ca metalul,
Daca vrei detalii, intreaba'ti hamalul.

Important e sa stii una din meserii
Care te'ajuta sa fii constient cand devii
Sclavul masonilor, sluga patronilor,
Stativul bratelo, treziti'va fratilor.

Straini am devenit in propria tara,
Mintile noastre readuc era glaciara.
Ma doare'n cot caci sunt mereu negativ,
Iar voi veti fi conectati de android mereu la pozitiv.

Mintile voastre sunt conduse de
Robotii ce nu te lasa sa gasesti liniste,
Prindeti'ma si puneti'ma pe
Rugul prostiei ce mereu arde.

Iar daca doriti droguri intravenoase
Care sa va salveze de falsele grimase,
Atunci sa stiti ca prostiile sunt contagioase
Si va lasa pe strazile jegoase
Fara case.


Autor:Klaudiu Kretzulescu
BOLI IREFUTABILE


RBT-2013

Comments

Popular posts from this blog

PROIECTUL SNOB: O LECȚIE DE LIMBĂ ȚIGĂNEASCĂ

Țigani căldărari lângă șatră. — Să trăiți! — Să trăiți! — Te aves bahtalo! (unui bărbat) / Te aves bahtali (unei femei) / Te aves bahtale! (mai multor indivizi) - („Să fii fericit, norocos!”) — Te aves i tu! („Să fii și tu!”) — Noapte bună! — Noapte bună!  — Mai lași ă riat! — Pe sastimaste! („Să fii sănătos!”) — Mulțumesc! — Să fii sănătos! — Nais tucă! (unui om) /  Nais tumengă! (mai multor oameni) — Pe sastimaste! — Cu te cheamă? — Mă cheamă Murșa / Patrina. — Sar bușios? — Me bușuiuvav Murșa / bușiov Patrina. — De unde ești? — Sunt din Chișinău. — Katar san? — Andai Kișinev sîm. — De-al cui? — Eu sunt fiul lui Iono / fiica lui Iono. — Kasko/kaski san? — Me sîm le Ionosko șeav / Ionoski șei. — Din ce neam eși tu? — Din neamul dukoni. — Anda ce vița san? — Andal dukoni. — Câți ani ai? — Douăzeci. — Sodengo san? (unui bărbat) / Sodenghi san? (unei femei) — Bișăngo. (bărbatul) / Bișănghi. (femeia) — Ești însurat / măritată? — Nu,

ARHITECTURA STALINISTĂ

Muzeul literaturii din Baku, Azerbaidjan. 1939 Arhitectura stalinistă a fost un curent apărut în URSS la mijlocul anilor 1930 și care a apus la mijlocul anilor 1950, fiind specific ambițiilor totalitare ale lui Iosif Stalin. Această arhitectură a îmbinat câteva stiluri, unite prin caractere comune, care deosebeau arhitectura stalinistă de celelalte curente arhitecturale din URSS (constructivismul, raționalismul) și din afară (preponderent modernismul). Rolul acesteia era monumentalismul clasic, care îmbina elemente din empire, eclicticism și art déco. După cel de-Al Doilea Război Mondial arhitectura stalinistă s-a extins, astfel, pătrunzând și în țările comuniste europene, Republica Populară Chineză și Republica Populară Democrată Coreeană. Exemplare minunate ale acestui stil în Europa putem găsi în republicile ex-sovietice, Polonia și România. Această arhitectură este prețuită de mulți iubitori de artă, slăvită de neo-naziștii și comuniștii ruși, dar și urâtă de susținătorii

ARHITECTURA FASCISTĂ ROMÂNĂ

Hala Națiunilor, București. 1938 Arhitectura fascistă în România a fost o arhitectură asemănătoare cu cea italiană, care făcea propagandă regalistă și care reprezenta progresul țării prin formele sale ultra-moderne și străine pentru România de atunci. Arhitectura fascistă a apărut în România în planul de sistematizare a capitalei din 1935. Construcțiile trebuiau să fie impunătoare, iar regalitatea să aibă o însemnătate mai mare în acest domeniu. Eu am găsit câteva clădiri care sunt niște exemple de arhitectură fascistă inspirată de la italieni sau germani. 1936 Gara se compune dintr-un pavilion principal, care constituie staţia de călători propriu-zisă, o cabină centrală de mişcare, un corp de gardă, precum şi un peron larg, în parte acoperit, de 70 m lungime, destinat pentru protejare împotriva intemperiilor. Primul exemplar este Gara Regală București-Băneasa. În anul 1935 Direcția Generală C.F.R. a hotărât să construiască două gări speciale, una situată în capita