Skip to main content

"MESAJ SCUZABIL SOCIAL NEACCEPTAT"



Imi cer scuze pentru ce'am facut
Chiar ma simt vinovat
Dar sunt construit de'asa natura,
Un om de cacat.

Esti o fata frumoasa
Nu'mi lasi pic de ragaz
Caci vreau sa fiu cu tine
In stare de om treaz

Nu am pic de simt
Nu'l am chiar deloc
Si dai , ai dreptate fato
Eu traiesc pe blog.

Ma simt ciudat
Cand vreau sa te jignesc
Dar sa stii draga mea
Chiar am vrut sa te ranesc.

Si revin din nou
La situatia conceputa.
Esti o fata mincinoasa
Si de'a dreptul prefacuta.

Dar ai ceva deosebit in tine
Care elegant ocroteste fiara din mine.

Si vreau sa percep situatia aparuta,
Dar cum dracu' sa o fac cand mereu esti muta?

Nu opresc bestia din mine
Caci nu vreau sa ma distrug
Cand ma bag in stare
Sun in stare sa ma duc.

Urasc tarfele nesimtite
Care ma fac sa le urasc,
Ma urasc singur pe mine
Fara a sti cum sa iubesc.

Nu ma faci nici sa rad,
Nici sa plang, numai sa ma simt vinovat.
Nu mai gandesc limpede
Eu gandesc acidulat.

Cu cagula pe fata
Si imbatat de libertate,
M'am razbunat ca un porc
Incercand sa'mi fac dreptate.

Imi place relatia noastra,
Este de'a dreptul ciudata.
Iar cand m'ai lovit peste fata...
Mama, ce fata...

Stiu ca sunt un porc
Si fac numai ce vreau eu.
E vinovata atitudinea
Sau natura mea de evreu.

Stiu ca sunt un prost
Si ca recent am devenit.
Daca eram un pic mai prost
Cred ca eram fericit.

Nu te iubesc
Si nici macar nu te'am iubit,
Dar ma atrage la tine
Ca pe vecinul meu la spirt.

Imi place sa stau singur
Dar tot mai bine'i cu tine,
Caci m'am nascut plictisit
Si stii foarte bine.

Poemul acesta sa'l vada si
Maica'ta si taica'tau,
Nu vreau ca cineva
Sa ma considere un om rau.

Nu fac prea des
Alegerea corecta,
Dar comparandu'te cu mine
Chiar te crezi perfecta?

Trag in mine aerul
Jegos din Balti.
Nu vreau sa mergem
In diferite parti.

Am sa te terorizez
Chinuind coardele mele.
Ma comport exemplar
Dupa standardele mele.

Sunt in stare de a intelege
Ca tot raul ce se petrece
Ma face social mai rece.
Relatia noastra sa o inece.

Si apoi ma bag in stare
Intr-o bestie fara picioare
Si apoi pe canapea apare
Dorinta de'a scrie versuri murdare.

Imi cer scuze pentru faptul
Ca nu'mi incap in cap
Cu deliciul tau
Social acceptat.

Si tot ce'i hidos
Nu mai are culoare
Cand constiinta mea
E la sectiunea de reanimare.

Comments

Popular posts from this blog

PROIECTUL SNOB: O LECȚIE DE LIMBĂ ȚIGĂNEASCĂ

Țigani căldărari lângă șatră. — Să trăiți! — Să trăiți! — Te aves bahtalo! (unui bărbat) / Te aves bahtali (unei femei) / Te aves bahtale! (mai multor indivizi) - („Să fii fericit, norocos!”) — Te aves i tu! („Să fii și tu!”) — Noapte bună! — Noapte bună!  — Mai lași ă riat! — Pe sastimaste! („Să fii sănătos!”) — Mulțumesc! — Să fii sănătos! — Nais tucă! (unui om) /  Nais tumengă! (mai multor oameni) — Pe sastimaste! — Cu te cheamă? — Mă cheamă Murșa / Patrina. — Sar bușios? — Me bușuiuvav Murșa / bușiov Patrina. — De unde ești? — Sunt din Chișinău. — Katar san? — Andai Kișinev sîm. — De-al cui? — Eu sunt fiul lui Iono / fiica lui Iono. — Kasko/kaski san? — Me sîm le Ionosko șeav / Ionoski șei. — Din ce neam eși tu? — Din neamul dukoni. — Anda ce vița san? — Andal dukoni. — Câți ani ai? — Douăzeci. — Sodengo san? (unui bărbat) / Sodenghi san? (unei femei) — Bișăngo. (bărbatul) / Bișănghi. (femeia) — Ești însurat / măritată? — Nu,

ARHITECTURA STALINISTĂ

Muzeul literaturii din Baku, Azerbaidjan. 1939 Arhitectura stalinistă a fost un curent apărut în URSS la mijlocul anilor 1930 și care a apus la mijlocul anilor 1950, fiind specific ambițiilor totalitare ale lui Iosif Stalin. Această arhitectură a îmbinat câteva stiluri, unite prin caractere comune, care deosebeau arhitectura stalinistă de celelalte curente arhitecturale din URSS (constructivismul, raționalismul) și din afară (preponderent modernismul). Rolul acesteia era monumentalismul clasic, care îmbina elemente din empire, eclicticism și art déco. După cel de-Al Doilea Război Mondial arhitectura stalinistă s-a extins, astfel, pătrunzând și în țările comuniste europene, Republica Populară Chineză și Republica Populară Democrată Coreeană. Exemplare minunate ale acestui stil în Europa putem găsi în republicile ex-sovietice, Polonia și România. Această arhitectură este prețuită de mulți iubitori de artă, slăvită de neo-naziștii și comuniștii ruși, dar și urâtă de susținătorii

ARHITECTURA FASCISTĂ ROMÂNĂ

Hala Națiunilor, București. 1938 Arhitectura fascistă în România a fost o arhitectură asemănătoare cu cea italiană, care făcea propagandă regalistă și care reprezenta progresul țării prin formele sale ultra-moderne și străine pentru România de atunci. Arhitectura fascistă a apărut în România în planul de sistematizare a capitalei din 1935. Construcțiile trebuiau să fie impunătoare, iar regalitatea să aibă o însemnătate mai mare în acest domeniu. Eu am găsit câteva clădiri care sunt niște exemple de arhitectură fascistă inspirată de la italieni sau germani. 1936 Gara se compune dintr-un pavilion principal, care constituie staţia de călători propriu-zisă, o cabină centrală de mişcare, un corp de gardă, precum şi un peron larg, în parte acoperit, de 70 m lungime, destinat pentru protejare împotriva intemperiilor. Primul exemplar este Gara Regală București-Băneasa. În anul 1935 Direcția Generală C.F.R. a hotărât să construiască două gări speciale, una situată în capita